mcm mana nak join hai-o?

>> Sunday, August 9, 2009

Utk menjadi ahli dan memulakan perniagaan HAI-O , anda hanya perlu mendaftar RM30 shj.
Setelah itu kita perkenalkan dengan 2 orang rakan,kawan rapat pun boleh. mesti Ada kawan kan?? mesti ada punya. Namun begitu untuk permulaan pada bulan pertama cukuplah kita perkenalkan produk kepada 2 orang teman rapat. Itupun dibantu oleh upline. Upline yang akan ambil alih tugas anda. Tugas kita adalah:
1. Perkenalkan Kawan kepada upline
2.Duduk diam, ketika upline bercakap.
Faedah yang anda dapat untuk tugas diam ialah Bonus RM2000 (2 tajaan) dan kenaikan pangkat dari SM(sale manager) kepada SSM (senior sale manager).
Nota : Kalau dahulu untuk mencapai pangkat SM mengambil masa sekurang-kurangnya 3 tahun tetapi dengan sistem ni cuma mengambil masa 1minggu sahaja

2 comments:

shaun January 14, 2010 at 2:21 PM  

Salam,

Tul ker daftar RM30 lepas tu taja 2 orang dapat bonus RM2000? dah tu seminggu kemudian dapat jadi ssm?

shaun January 14, 2010 at 2:25 PM  

saya nak join, tapi saya keje swasta, slip gaji xleh wat loan rm30000 macam yang org duk buat terus dapat pangkat ssm tu. jadi kalau saya masuk rm30 jadi ahli biasa kemudian katakan saya perkenalkan 2 orang ahli baru dan mereka masuk dengan 30000, jadi pangkat mereka tinggi drpd saya kan? jadi apa yang saya dapat? bonus sebab rekomen mereka kedalam hai-o saya dapat ke tidak?

Post a Comment

HAI-O

HAI-O

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP